ta tag i ditt liv Sophie!

Seeg dag. Började dagen med att se 2012 tillsammans med min frukost chips & dippa. Spenderat resten av dagen framför tvn med god morgon juice.

Pratade nyss med Linnea som ska åka pulka. Tyckte det lät oerhört kul och blev lite avundsjuk. Men att ge sig ut i kylan låter inte helt lockande faktist.

Tjejerna är på G och jag har inte ens sminkat mig. Dags att sätta fart kanske? Har för lite motivation. Vill festa men det finns inte så stort utbud i Hässleholm tyvärr. Aja, snart sätter alla 18 års fester igång och då kommer jag klaga för att det är för mycket fest. Dessutom borde jag nog ta det lungt efter all dricka under semestern.

Ta det lungt? Jag? ALDRIG!


Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0