Tjena mittbena!

Hahahahahaha Sophie du har redan lagt ut de pinsammaste bilderna på mig! Eller? Lite orolig blir man nog..
Aja, det löser sig. Jag är jättedålig på att uppdatera jag vet, men ja tror det är något fel på mitt minne för jag glömmer det jag ska skriva direkt när jag sätter mig ner. Rätt jobbigt faktiskt.
Jag var på H&M för några dagar sen för att byta ett par örhängen. Jag står i den jättelånga kön och ser hur en tjej med halsduk virad runt huvudet och solglasögon. Hon smyger sig fram till smink avdelningen och står och kollar. Hon kollar då och då bort mot kassan och går runt bland sminket. Det är inte bara jag som fick upp ögonen för den här tjejen utan alla i kön och kassörskan. När tjejen har gått runt i några minuter och ställt sig framför hårfärgningsprodukterna  ringer kassörskan till väktaren. En muskulös man kommer upp för trappan och ser direkt vad det rör sig om. Han går mot tjejen och när han är framme hos henne säger han något till henne som ingen av oss i kön hör. Tjejen börjar vira av halsduken och då ser vi vad det handlar om. Håret är rosa, lila och blond. Misslyckad hårfärgning. Känner ni igen er tjejer?
Fast hade hon gått in ,utan att klä sig som en terrorist, hade nog inte lika många kollat på henne faktiskt.
Med Vänliga Hälsningar
GästbloggarN!

Vad tycker andra?
Postat av: Siri

Hahahahahahahaha, awesomeness! xD

2010-01-10 @ 21:13:50
Postat av: elin

hahah, nae va synn om henne.

2010-01-12 @ 00:05:13

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0