09 vs 10

Linnea blev väckt fler gånger igår natt. Åh så synd jag tyckte om henne. Men imorse kändes det väldigt bra att ligga kvar och sova när hon gick till jobbet.
Men imorgon.
Imorgon då är det dags att gå upp med tuppen igen. Och det är jag inte alls sugen på.



Lyssnar på lite låtar och fastnade på Anti-Flag - Turncoat och började nostalgalisera mig till siesta 09 där vi stod längst fram och skrek oss hesa. Kicki och Josefina lyfter upp mig för att jag är kort och ville se mitt favorit punkband. Det var tider det.

Efter Anti-Flag kom Does it offend you, yeah? - Lets make out och minnena från emmaboda 09 uppenbarade sig framför mina ögon. Första dagen som jag spenderade "sovande" i tältet. All musikalisk uppenbarelse och alla människor som vi sparkade ut ur vårt tält.

Önskar att det hade varit mer festivalande iår, det hade varit förträffligt. Siesta var en besvikelse och mossagårdsfestivalen var inte så party. Annars slår 10 lätt 09.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0