ändlöst jobb

Idag har jag skurat toaletter, och ännu fler toaletter. Det är ett ändlöst (hehe) jobb. Så fort jag städat klart behövs de städas igen. Och inte för att tala om hur glamuröst det är. Däremot är lönen fetebra och städning är inte direkt hjärnkirugi, så det är lätta cash.



Jag borde sova men Matte travade in nyss och ville bli värmd om kulorna. Så vad vore jag för vän om jag inte inte värmt dem.
"Får jag låna kalsonger av dig?" frågade han. Javisst klart får du det. "Ligger dem i dildolådan?" undrade han. För det är precis vad jag brukar kalla den.

"Fin han var" sa Matte när han kom tillbaka..

Vad tycker andra?
Postat av: Josefina!

Hahahahahah ändlöst jobb och så skurar du toaletter hahahahahaha u made my day!

2010-07-21 @ 23:27:47

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0