Timo Räisänen signa mina tuttar!

Helgen var festlig minst sagt. Som Elin sa ekvationen: tjejerna gånger alkohol upphöjt i 5 är lika med galet!

Under förfesten på fredagen sparkade jag fotboll. Jag missbedömde situationen lite och träffar allt som stod på bordet så det flyger all världens väg åt helvette. "Jag har gått fotbollsprofil i skolan!" var det första jag sa. Vet inte riktigt varför jag erkände det egentligen.


Lördagen innebar Tivolirock. Jag och Mallan tog en cider till frukost och sen är resten av dagen lite dimmig. Det var UNDERBART! Vi hann med att se:

Deportees
Cassus
Jazzattacks
Hästpojken
Timo Räisänen
Royal Republic
The Ark
Johnossi
Familjen

Timo, Johnossi och överraskande Jazzattacks var helt klart bäst! Sen att jag träffade Timo, kramade och fick han att signa mina tuttar känns fortfarande lite overkligt.

Jag och Timo <3 Han svettades på mig. "Jag ska aldrig duscha igen!" sa jag.


Mallan och Timo!


Timos autograf som dessvärre försvann.


Det gjorde däremot inte kuken Mallan ritade på mitt ben. Pinsamt på jobbet i måndes kan jag säga.


"Har du någonsin sett en blå gran?" undrade Mallan.


Vad tycker andra?
Postat av: B

Tivolirock låter bra. Och Mallans konstverk på ditt ben var fint ^^

2010-07-21 @ 11:39:05

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0