öl

B, du behöver aldrig be om ursäkt. Du är den mest lojala, kommenterande läsaren jag har!


Josefina och Kicki har fixat en överraskning till mig som jag ska få som födelsedagspresent. Det kommer inträffa den 18de augusti och innan det kommer jag få ledtrådar som ska hjälpa mig lista ut vad det är för något. Om jag klarar det kommer jag få en extra grej. Så kära bloggläsare, ni ska hjälpa mig pussla ihop ledtrådarna!


Jag fick min första ledtråd idag. Det var ett grattiskort som löd: "Ännu ett år äldre? Ta det som en MAN... med en öl i ena handen och en fjärrkontroll i den andra!! GRATTIS!"

Ordet öl var markerat med en röd penna, så det är ganska självklart att öl är första ledtråden. Eller vad sägs?




Stay tuned

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0