liseberg?

Har ju helt glömt bort att berätta en kul grej. Det vart ju fest som fan i onsdes. Sen vaknade jag ju åh så tidigt på torsdagen för att ta mig till skolan. När jag vaknar ser jag dock att jag hade ett Lisebergsband runt handleden.


Jag är ganska säker på att jag inte var på liseberg i onsdes, och om jag nu inte var det så varifrån fick jag bandet? Och hur fan fick jag på det runt handleden?
Jag fick köra samma grej som dom i Baksmällen, vad kommer jag ihåg senast? för att sedan arbeta mig bakåt. Har dock ännu inte kommit särskilt långt.


Det hände en ganska snarlik sak på siesta förra året, men den kan jag inte dra här. Den historien är aldelles för grov. he he


Vad tycker andra?
Postat av: B

Kan du inte dra historien från Siesta förra året ändå? Man blir ju liksom nyfiken nu!..

2010-06-14 @ 12:59:12
Postat av: Samir

Du tog dig en åktur på en rolig karusell?

2010-06-14 @ 15:30:01

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0