snälla vänner

Josefina! om It's getting old:

Kommenterade*

 

 

 

Josefina! om It's getting old:

Jätte kul skrivs som jättekul. Annars särskrivning




Ja ni ser ovan. Linnea ringer och väcker mig tidigt på morgonen. Tydligen är det inte bra att "sova bort hela sitt liv".
Henny har en härlig vana att slå, killa och peta. Pannslag och liknande är inte heller ovanligt bland tjejerna.

Varför bytar jag inte umgängeskrets är frågan, varför?

Tro det eller ej men tyvärr älskar jag faktiskt alla mina vänner. Och imorgon ska jag och Henny in och betala Alanya resan som snart går av staplen med underbara tjejer! Det kommer bli fest fest fest fest. Vem är sola och sova undrar jag?


Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0