when life goes your way

Jag måste bara berätta om alla underbara händelser som hänt i helgen!

Vi var på UF mässan i Malmö. Kicki tappade bort sin namnlapp men då kommer jag på den brilljanta idén om att vi tar silvertejp istället. Vår lärare älskade det! Det var ju förfan rock n' roll. Allting gick jätte bra och vi fick jätte många nya kunder.
På prisutdelningen däremot verkade det inte gå alls bra. Alla kategorier som vi anmält oss till vann ProCivitas och vi tappade verkligen hoppet. Tillslut var det den sista kategorin som var "Bästa Montern". De fyra bästa skulle ropas upp, såklart var alla de tre första också från ProCivitas. Men helt plötsligt hör jag dom säga "PressPlaj UF från IT-Media gymnasiet i Lund". OCH JAG SKREK SOM JAG ALDRIG SKRIKIT FÖRR!
Dom enda från heeeeela Lund som blev nominerade, av 270 företag hade vi en av de fyra bästa montrarna!

Sedan har jag också blivit anställd för en festivaltidning som skribent där jag får paxa alla de artister jag vill intervjua/skriva artiklar om! Det känns helt sjukt!

Över en helg har mitt liv förändrats totalt. Mina förutsättningar har skjutit i höjden. Det känns overkligt!


Vår monter. Synd att den feta reklambilden inte syns här på
bilden bara.


Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0