Åh kära Mens

Skulle inte du kunna vara jätte gullig och vänta ett litet tag till med att komma. Det skulle vara väldigt nobelt av dig och du skulle underlättat för mig en hel del.
Just nu har jag väldigt mycket i skolan och på lördag är det fete fest och jag vill inte (ta det inte personligt) springa och kolla på toa hela tiden.
Om du bara kunnat vänta några dagar, jag känner nämligen att du är på gång. Det skulle vara jätte snällt kära Mens.

Hoppas du förstår
/Sophie

Vad tycker andra?
Postat av: B

Hellre kvalité än kvantitet. Det bästa hade ju varit kvalité i kvantitetens mängd men det kanske är att begära lite för mycket?



Angående plattan Maverick så är den riktigt bra, verkligen fått till en bra stil på den. Du kan inte bli annat än nöjd när du lyssnar på den.



Sist men inte minst så inlägget om mens var humor på hög nivå.



B.

2010-05-04 @ 07:56:49

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0