I met Chucky

Igår pratade jag med en kille på chatroulett som hade en Chucky mask på sig (ni vet dendär läskiga dockan?). Han skrev att han skulle döda och våldta mig. Självklart kunde jag inte hålla mig för skratt och skrev "Your soo cute!". Då blev han skitarg.

Men det hela slutade med att vi satt och snackade i 1 timme. "Where do you come from?" frågade han. "Can't tell you. You kill people, remember?" svarade jag. 

Sen sa han att han var tvungen att komma iväg och skrämma andra barn men att det varit angenämt att prata med mig. Jag var då tvungen att fråga om skrämmandet brukade lyckas. "Yes, until I met you. You are crazy" påpekade han.
Trevlig prick dendär. Särskilt till skillnad mot alla runkande gubbar där finns.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0