tyvärr ville ingen bil köra över mig

Jag är faktiskt lite besviken på dig å trogna bloggläsare B. Klart man kan älska GOD MORGON juice så mycket att man kallar den älskling, man kan till och med älska med den.

Idag har vi haft mattedag hela dagen. Kände verkligen ingen motivation att gå till skolan. Funderade faktiskt starkt på att bli lite påkörd påvägen till skolan imorse. Men självklart kommer ingen jävla bil till undsättning. Så det fick bli till att sitta snällt i skolbänken och räkna så gott det gick.



Nu ska jag sova, ska hålla i en opposition imorgon och det är lite nervöst eftersom det är första gången. Men det ska nog gå bra ska ni se. Sedan tar jag helg och det känns strålande!
Gonatt på er då.

Vad tycker andra?
Postat av: B

Okej, jag litar på dig att man kan älska den så mycket att man till och med älskar med den. Men jag tycker helt klart att du ska förklara det mer utförligt någon annan gång..



Och jag måste bara ge dig en poäng åt att du började räkna på ett formelblad. Det var verkligen humor :)

2010-05-12 @ 07:03:28

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0