utvärdering

Nehej, jag vet inte riktigt hur jag ska utvärdera denna dagen. Jag har visserligen suttit på uteservering i nån timme med Josefina och Kicks. Sedan hann vi med en svängom karnevalsområdet där jag och Josefina utsågs som kämpar för att se vem som snabbast kunde trä på en kondom på en dildo. Trots att jag har mer övning bakom mig vann Josefina stort. Hon är väl en naturbegåvning.


Men nu är jag trött på plugg och min mage gnäller efter mat. Vi kan säga bra dag/dålig kväll.


Vad tycker andra?
Postat av: B

Låter som en trevlig dag ju. Men om man är trött på plugg och hungrig så slutar man helt enkelt plugga och lagar mat istället ^^

2010-05-20 @ 06:56:41

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0