You gotta love school!

Nej nu mina vänner jag ska slänga mig i sängen. Nationella i matte b imorgon och I am sooooo nervous! Om jag klarar detta så har jag säkrat mitt G i matte, annars måste jag kanske kompletera eller läsa upp det igen i 3an och det är jag verkligen inte sugen på. Så det har varit mattestuga hela dagen och det har inte precis varit särskilt angenämt.

Sen har jag bara en opposition i samhäll b & mediekommunikation b, examensarbete i psykologi b, livräddning i idrott och hälsa a, tre kompendier med frågor i organisation och ledarskap a, kompleteringar i textkommunikation a, muntlig redovisning i engelska b och ett sista examensarbete i historia a sen är jag klar! (Allt detta ska vara klart denna veckan förstås)

Sen kan jag ha ett liv igen.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0