Now dance, fucker, dance

Sitter på tåget till skolan nu. Det känns onaturligt att åka tåg när det fortfarande är mörkt. Det kan inte vara hälsosamt att gå upp såhär tidigt.

Oj vad det har hänt mycket sen jag skrev sist, rika engelsmän som vill flyga en till Monaco över dagen, rika engelsmäns kompisar som äger subway i kstad och bjuder på mat trots att de har stängt, maskerad, vara bakis med Nea och en spontan myskväll med systrarna Edvardsson i Osby.

Ja ni fattar grejen. Nu ska jag återgå till att försvara mina fyrsittplatser. Jag vill ha dem för mig själv. Återkommer senare idag med en gammal låt som jag knarkar värre än en heroinmissbrukare.


Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0