Den lilla staden fick knappt ett farväl, När andra nöjde sig sprang hon iväg






Många oroar sig så inför framtiden, särskilt nu innan studenten. Själv har jag minst planerat mitt liv 5 år frammåt. Vilket kanske låter tråkigt, men nej mitt liv kommer bli ett enda stort fett äventyr! Så om ni blir sugna har jag bifogat de organisationer jag använder mig av.

Först, som ni redan vet, åker jag till hösten till USA och jobbar som Au Pair och studerar. Tjäna pengar samtidigt som jag får besöka thaa states, får erfarenhet, 6 credits, uppleva och jobba med barn!
Organisationen:
www.culturalcare.se

Sen efter ett åt i USA kommer jag hem för att landa lite. Träffa alla som man saknat nästan så hjärtat gått itu. Efter det drar jag till Namibia och jobbar som volentär i en national park med bland annat lejon som man får gosa med!
Organisationen:
www.worktravelcompany.se

Sen kommer jag hem och landar lite till och då är det dags att börja studera. Högst på önske-skole-listan står givetvis New York Film Academy! Det är apdyrt men csn berättigat. I värsta fall får jag plugga i Sverige, men det går också bra, sålänge jag får jobba med film.
Organisationen:
www.blueberrysprak.nu


Året då jag skulle sluta nian, nu tar jag studenten.
Shit vad det har gått fort! Redan då visste jag att Hässleholm är
inget för mig.
Min naturliga hårfärg. Håller på att försöka få fram den igen.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0