fb slutsatser

Josefina:
vet du vad jag lärde mig inatt på en sexdokumentär? (nej det var inte en porrfilm utan ngt med dr drew)
dr drew låter väl dom en porrskådis?
hur visste jag att du skulle skriva det?
hehehehehehe ;);)
haha men man kan bli gravid av analsex, om man är tjej då. Dock hade det varit coolt annars

Jag:
va hur fan går det till? bajsar man ut ungen sen då?
hahahahahahaha
nej men chansen är stor att spermia tar sig in till livmodern ändå,. Du vet smiter förbi. Fatta smarta spermier. Lyckas dom ta sig förbi alla dessa hinder så är dom fan värda att bli barn
Vadå genom kroppen till livmodern? då kan man ju bli gravid av att svälja också? :P:P
nej hahahahha tydligen att det liksom glider fram från röven till snippan och sen med hjälp av lasso klättrar sig upp till livmodern. dom möter drakar och andra vidunder men kan ibland slinka förbi och bli små helvetesungae

Jag:
oj, det var nog så hitler blev till

Vad tycker andra?
Postat av: Benjamin

ÄNTLIGEN som Gunde Svan hade sagt. Jag kan inte sluta skratta! :)

2011-04-19 @ 23:41:51
Blogg: http://bybenjamin.se/blogg

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0