I forgot

Jag har ju glömt att skryta om att för några helger sedan, närmare bestämt två, då jag festade hos killen som spelade Ronnie i julkalendern Ronnie och Julia. Ganska tufft ändå tycker jag. Och när jag ändå var där passade jag på att vinna ett parti shack trots att jag aldrig spelat det innan. Sedan gick vi till Spisen där vi varit tidigare på kvällen där en kille envisades med att jag kände honom, trots att jag aldrig sett honom innan. Han förföljde mig hela kvällen och kunde till och med mitt namn (!!).

Väl på bussen hem från Lund så börjar två killar slåss, så den ena får snällt stiga av. (Sista nattbussen, tough life) Vid nästa hållplats väntar polisen för att kollektera den andra snubben. Jag, Josefina och Hugo bestämmer oss för att ta en taxi för vi orkar inte vänta. Så jag och Josefina springer och hittar lämpligt ställe att kissa på (läs: trappa bland hyreshus) och går tillbaka till Hugo. Bussen ska precis åka när Hugo rökt klart och då hoppar vi på och spar en massa pengar på taxin.


Bra kväll så att säga.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0