RETERO

Nu har jag fixat ännu lite mer med bloggen. Jag är ännu inte helt nöjd, men bakgrunden är så härligt retro så jag nöjer mig så sålänge. Eller vad säger ni?

Jag borde egentligen sova, eftersom helgen var minst sagt påfrestande. Först var det barndop där jag lekte hela dagen med mina kära kusiner. Jag var faktiskt vattenmonstret och kunde göra sköldar som skyddade mot deras eldspruta. Sen gick vi över till bilar istället eftersom "Sophie ser lite trött ut och behöver en lugnare lek". Jag fick dock ingen bil och fick vara lyftkran resten av dagen..

Sen var det party som slutade på sjukhuset, vilket inte var lika party. Dagen efter mådde jag lika dåligt som Carola gjort på en metalkonsert så jag sov bort mesta av dagen i hopp om att missa den värsta bakfyllan.



Idag fick jag blommleverans och blev överlycklig! Sen gjorde jag första cykelturen detta året (våååååååååår) och mötte Matte som bjöd på pizza. Sen skulle vi cykla hem till mig igen, men Matte vågade inte åka på pakethållaren. Tydligen ska jag "cykla ostabilt". Nonsens.



Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0