driven by a greed to suceed

Idag har jag suttit på exakt samma plats på min feta röv nästan hela dagen. Jobbat och jobbat. Slängt iväg min första intervju för detta året till forne sångaren i The Creeps. Kändes ganska kungligt faktiskt! Tog en välbehövlig lunch med Kristiansso, hittade ett nytt ställe som tar rikskuponger och utökade därmed våra lunchställen till tre (woho, börjar bli trött på subs och bakad potatis)!

Nu sitter jag här med ågren över allt som behövs göras, istället för att inse hur otroligt effektiv jag faktiskt varit idag!
Imorgon ska jag se till att:
  • Ringa min kontaktperson på cc och säga att jag vill flytta fram mitt premiliära avresedatum to tha states.
  • Fixa så jag kan byta praktik de sista 4 veckorna.
  • Skriva klart pressreleasen för mossagårdsfestivalen.
  • Göra en till intervju, helst fördigställa en artikel också.
  • Göra klart examensarbetet i eng C.

Ber om ursäkt för otroligt tråkig inlägg.

Häromdagen gick jag till och från träningen med shorts.
Det vädret är mer än välkommet tillbaka tack!


Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0