I gave my heart to rock n roll

Fyfan vilken jävla kväll det var igår! Vi spelade för Musik för välgörenhet och det var så jäävla sjukt. Vi var så nervösa att innan soundchecken fick vi sticka till Spisen och dra några jävlar för att lugna nerverna. Men sen flöt allting på. Arrangörerna tog så väl hand om oss, och vi öste på så sjukt bra på scen och publiken var underbar!

Efter att vi kollat alla banden som förövrigt var asbra stack vi till Spisen och firade. Skrek mig hes och hade kul. Sen tog vi en taxi ut till Linero för att festa med min kära kusin. Men han somnade och vi festade vidare med Sticky Dirt.



Gick därifrån runt 5 eftersom bussarna slutat (eller inte börjat?) gå. Tog en timme till centralen där vi sedan möttes av den härliga nyheterna att vi hade en timmes väntan tills vi kunde ta buss och tåg. Inget var öppet. Så vi plockade på oss massa Metro och bredde ut och satt och värmde varandra i kylan. Jag var hemma vid halv 8 imorse och sen har jag sovit fram till kvällen.



Idag är jag cptrött, ligger och vrider mig i mina plågor, har stora feta blåsor på fingertopparna av allt spelande, rösten är festivalhes och min kroppsodör är inte den härligaste. Det är bevisen på hur FET gårdagen och morgonen var!

Snodde två bilder från vår fantastiska inhopptrummis (numera orginalmedlem i bandet som gittarist)


Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0