Anledningar till varför jag vill krevera

  • Jag har brutit foten. Kryckor är så jävla jobbiga.
  • Jag har brutit foten. Kan inte jobba, det är så illa att jag t.o.m hänger med i 90210s handling.
  • Jag har brutit foten. Det gör ont.
  • Vi ska flytta. Det betyder att jag måste ta tag i alla låder med skräp jag sparat som jag kanske får användning för någon gång.
  • Vi ska flytta. Det betyder visningar vilket betyder att min rum måste vara städat.
  • Jag råkade köpa en ny Ralph Lauren vinterjacka igår. Någon som vill köpa en goose?
  • Jag har haft ont i huvudet sen igår.
  • Jag är jätte sugen på att shoppa men har inte råd (se punkt 6)
  • Min ena bästis är i USA.
  • Jag missade när Nea ramlade på löpbandet igår.
  • Jag saknar min man.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0